magdalenas "big moment"

Då var skoldagen slut för idag. Hade rätt lång dag idag så är rätt slut.
Jag känner bara hur skolarbeten lastas på en hög och blir bara högre
och högre. Varför gör lärare så? Ja varför slänger de på oss massa läxor,
prov,redovisningar och inlämninguppgifter när det är 4 veckor kvar tills vi
får sommarlov. Tror ingen kan svara på det tyvärr och ta tag i högen.
Idag var Magos "big moment".enlig henne själv. Hon hämtade sitt leg
och köpte sitt första cigg paket alldeles själv och hon var så lycklig ni
kan inte ana. Hehe ja tyvärr så gör det inte lättare för henne att sluta röka nu.
Dagens hjältinna är helt klart Frida som gav mig lift hem efter plugget. Tack tack tack
för jag höll på att frys ihjäl. Det blåser nämligen som bara den idag.
Nu ska jag bestiga plugghögen sedan lira boll

puss!


Mago med sitt id kort, helt överlycklig

Mago med den där förbenade cancer pinnen som jag ska få henne att sluta med!
se vad stolt hon är när hon blossar när hon köpt cigg alldeles själv som 18 åring.
haha 

KOMMENTARER


Maggi ;)

de är såå GRYMT att va poppis i din blogg :D

2008-05-12 // 20:25:32
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: