virrhöna

Sådan virrhöna jag är! Idag åkte jag till skolan kl 8.00
eller bussen gick ju egentligen kl halv 8 och först när jag
hoppat på bussen fick mago in i mitt huvud att jag börjar 8.50.
haha Så klantigt av mig har noll koll nu mer. Men det var rätt skönt
att vara tidigt i skolan. Tog det lugnt i soffan i I-huset. Den är betydligt
skönare än den vi hade förut har jag kommit fram till. Kan vara för att
alla plankor sitter som de ska på den nya. Nåväl nu är skolan slut för idag
har varit och käkat ett skrobba med Johan nyss. Det var rätt gott men nu
är jag propp mätt och rullar nästan fram. Känner dock ingen ångest eftersom
jag har träning idag.

Igår gjorde jag väl inte så mycket mer än snurrade runt på stan med Johan
och Markus också var jag ju med Johanna en sväng såklart!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: