arbetsmöss på worldcup

Vi arbetade lika flitigt som askunges möss arbetade med
hennes klänning igår på Woldcup. Vi tog nämligen betalt för
inträde och kollade när folk visade upp sitt worldcup kort.
Det var rätt kul i början men alldeles för kallt. Men det var inget
problem att se glad och trevlig ut för leendet frös fast efter ett tag.
Dock tyckte jag det var dåligt planerat av de som bestämde att
man skulle få ett klistermärke när man gick in på området som
en liten biljett. För klistermäsket sitter inte fast länge i kyla nämligen.
Samt att klistraklistermärken med vantar är omöjligt ju! Så följden
till det hela blev att Carro förfrös handen. INTE SMART!

Hade dock världens panik innan klockan var fem. Insåg att mamma
och pappa hade gjort en stor städning så både mina täckisar och
varma skor ligget nog på soptippen tror jag. Självklart grips jag av
panik och mamma och jag for och köpte nya täckisar. Benen var
räddade det var bara fötterna som tog stryk. Jag hade så ont att jag
grät när jag kom hem. ca 4 timmar ute i kylan med inte världens bästa
skor kunde inte sluta på annat sätt. Tror jag ska skaffa mig ett par
bra skor idag det är ju bra att ha lixom.

Ikväll blir det samma sak Men det är rätt kul att träffa lite folk och umgås
lite extra med mina kära klasskompisar.


KOMMENTARER


hha jag fattade inte alls det där med dom där klistermärkena :D

2008-11-23 // 14:04:51
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: