busy torsdag

Idag har jag fått det bevisat svart på vitt!
Jag har klarat matteprovet och rätt stort också. woho

Sedan har jag varit hos Sara och fått håret lite klippt
men bara lite eftersom vi kom fram till att jag ska ha
långt till studenten. Det är en hel del prat om studenten
nu mer. Ja ska jag vara ärlig balen också. Jag och Sara
har börjat fundera vad jag ska ha för balfrisyr som slår
den jag hade på grundalbalen. Den var så sjukt fin!
Letar även en klänning och en dejt. Så är öppen för
förslag och beundrar brev. Jag funderar på att inte visa
min klänning för någon innan det är baldax. Isf kommer
endast mina absolut närmsta få se den. Har lite små idéer
som jag håller hemligt än så länge. Före och efter bilder på
håret kommer!

Jag har även gjort en likviditetsbudget till vårt UF-företag idag.
Hatar budgetar och ellis var snäll och hjälpte oss lite med en
mall. tack söta du!

När jag var hemkommen såg jag och Ellis
en värdelös film, sov och åt plättar, ja Ellis läste nog mest vecko
revyn hon. hehe.

Nu sitter jag här själv lyssnar en värdelös låt på mtv och såg precis
att Emelie har gjort julfint i fönstret. Jag ska pynta fint i år bara för att
det ska vara fint. Hon är nämligen den enda som ser mitt pynt mest
skulle jag tro.

Jag har mycke stycke indelningar idag. hehe.
Nu ska jag göra bort lite skoljobb sedan kika andra avenyn tror jag.
pusspuss

KOMMENTARER


Emelie

styckeindelningar är bra! då tappar man inte bort sig lika lätt ;)

2008-11-27 // 22:19:00
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: