iller dag

Vi kör en lägesrapport så här på måndag kväll.
Kl är några minuter över 21.00 jag är döda trött
och hade lätt kunnat gå och sova nu. Men eftersom
jag känner mig själv kommer det inte bli så. Jag
kommer troligtvist hitta något att roa mig vilket
kommer göra så att jag glömmer bort min trötthet
och lägger all fokus på det jag gör ist. Typiskt mig.

Dagen har varit som en berg och dalbana. Har haft
lite upp och ner humör. Emelie var iaf min hjältinna idag
hon fick mig att skratta mycket i plugget. tack för det!

Efter att plugget var över för dagen knatade jag förbi min
vän Johan det var riktigt trevligt vi kollade på illrar och kom
fram till att vi vill ha en sådan.  När jag hade varit där ett tag
knatade jag hemåt och tog det lugnt i soffan med big mommas
house 2 på rutan. Det var niiiice fast jag pluggade lite matte samtidigt!
 Jag är så duktig och Illern är så söt!


KOMMENTARER


Emelie

Självklart måste man göra så att våran annars så glada Josefin skrattar! :)

2008-11-18 // 07:02:19

Jossi har bombat mig med massor av illrar :P Han försökte få mig att skaffa en. Men dom var rätt så söta iaf :)

2008-11-19 // 12:43:25
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: