min helg

Jag har varit väldigt frånvarande härifrån hela helgen.
I fredags har jag nämligen gjort bort min krogen premiär på Olearys.
Slösade inte ett korv öre under hela kvällen.Och  Robert höll sitt löfte
om att jag skulle få gå in gratis om jag gick. Han är så snäll!
Det var riktigt kul faktiskt fast alla utom jag var aspackade.Tror faktiskt
jag ska göra om det någon helg och kanske ta mig en drink då.
Jo och tack igen Emelie du är en räddare i nöden kära granne.


Lördagen var en riktigt mys dag. Jim kikade in och vi surrade om allt
som går att surra om. Sedan hamnade vi hos Ronja och Alinne. Där 
badade Ronja,Jim,Emelie och jag jacuzzi det var mysigt när det var så
extremt kallt ute och vi satt i det heta vattnet.

Efter det käkade jag tacos som Alinne hade lagat. Det var super gott
älskar tacos och Alinne var en riktigt super kock. Efter magen var riktigt
mätt hämtade vi David för att sedan se en skräckis, Jag hatar skräckisar
men gick med på det ändåMirrors tror jag filmen hette. Den var helt okej
men jag undvek att titta rätt mycket utan drog täcket över huvudet ett flertal
gånger. Men den var helt okej äklig och läskig.

Efter att rullen var slut och Tony hade skrämt mig när jag skulle hämta min
jacka och jag blev förbannad på honom och ville ge honom en fet smäll för
att Carola (alinnes mamma) hade precis gått och lagt sig for vi och fikade
på Andra bullar.Jim och Jag delade på en chokladboll och en hallonsoda.
De var riktigt gott. Sedan avslutade jag lördags kvällen med ett avnitt prison
break med Anton.

Söndagen är inte slut än men jag har sovit och pluggat smått och sedan
tränat. NU MAT PÅ BORDET PUSS

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: