worldcup lördag

Jag ska börja med att berätta lite om går dagen.
Ja som sagt Lördag kväll befann vi oss på stan
igen för att hjälpa till på World cup.Det var betydligt
roligare att jobba igår. Jag kan nog erkänna också 
att det var riktigt kul när Kalla och Hellner vann och 
klev upp på scenen och tog emot priset. Jag kan
erkänna att skidåkning är lite smått kul att titta
på ändå när rätt personer vinner.  

Vi fick stå vid andra entren igår och det var roligare tycker jag.
Kvällen bjöd på en massa glada frusna människor som knatade
in förväntansfulla på området. Emelie,Carro,Angi,Bäckis & jag hade
riktigt roligt fast vi frös som små naken hundar i vintern.

Emelie och jag lyckades även ta oss igenom folkmassan back
stage och små kika lite på norrmannen. Ja vi stod och beundrade
en norrmann jag om emelie som brukar vara anti norrmänn. haha
Emelie funderade på att hoppa på honom för att vi tyckte han hade
så sött hår. Dock tror jag att vi inte hade vågat det men det är tanken
som räknas. Sedan var vi typ en meter från Rongedal el hur man nu
stavar deras namn. skitsamma och Hellner haha jag överdriver
lite nu så häftigt var det inte men häftigt var det iaf. haha

nu orkar jag inte skriva mer.
hejdå alla glada barn

KOMMENTARER


Emelie

ja men det var supercoolt att vi var så nära, + att vi stod med våra vakter så det kändes värsta VIP:igt ;) haha. och idag såg jag norrmannen utan tröja! hoppas att du tittade på tv'n just då!?!

2008-11-23 // 18:38:14
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: