goood girl

Jag är en duktig flicka idag.
För det första vaknade jag och anton tidigt imorse
jajamen vi sov inte bort hela dagen. Vi var uppe med
tuppen och käkade lite frulle och sedan tog jag en
morgon promenad till Angelica. Där fick vi lite skolarbete
gjort och även en promenad till dollarstore för att kika lite
saker till företaget. Efter vi kommit tillbaka efter besöket på
dollarstore så satt vi och myste i angelicas nya bil. Haha
Ja ni läste rätt vi satt i hennes bil som stod still och bara pratade
om allt mellan himmel och jord. Det var mysigt.
Hann även få magnus present inhandlad med johanna och har
även surrat med leif på bilskolan så nu är jag ett steg närmare
det förbenade kortet. Vilket känns skönt och dämpar min ångest lite!

Så nu sitter jag här hemkommen från Bingon. Känns lite surt att jag
inte hann leka med ellis men det tar vi imorgon. Det var inte så hemskt
jobbigt att sälja fika på nordan. Nu är det desprete housewives och jag
säger tack och hej för denna gång.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: