halloween och party och Angelicas lya

Gokväll alla! jujust nu ligger Josefin, och amanda i min säng och slår på varandra o pratar om mens verk, värme och bad! jag sitter på golvet och funderar på hur mkt glitter amanda och josefin ska he på sig.
omöjligt attg få skjuts en dag som denna kan jag tala om, heeeelt! omöjligt!!!

tiden går sagt och alldeles för fort när den inte borde, ja är trött och bläääig!

Josefin! är förövrigt jävligt bra och ja oj ja, huuu vad jag saknat henne! amanda bäck en idiot som glittrar och fnittrar men hon är bra iaf, trots alla hennes brister och fel! de vill säga, sjukdom, skada, sjukdom, ja hon är helt enkelt inte frisk!! tyvärr, men hon är våran vän och vi delar inte med oss av våran storhet!världens sötaste tjej! /Angelica och AmandaAmanda och jag! är på toppen huuumör

KOMMENTARER


Nå inte var det omöjligt att få skjuts en dag som gårdagen, jag var ju chaffis förtusan :)

2008-11-01 // 17:12:20

Nå inte var det omöjligt att få skjuuts en dag som gårdagen, jag var ju chaffis hela kvällen för tusan ;)

2008-11-01 // 17:13:14
johanna

blonda ligan slår sina kloka huvuden ihop!! ;)

2008-11-01 // 18:18:56
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: