pappa är bäst

Vet dock inte hur många som läst inlägget
jag skrev imorse. Men jag satt och var så arg
och irriterad ville bara skriva av mig om allt
som snurrar runt i mitt huvud hur elakt el dumt
det än lät men jag gjorde inte det. El skrev en
rad men ingen förstod nog vad jag menade med den.
hoppas jag.

Min pappa har nämligen lärt mig att man aldrig ska
skriva till någon el om något när man är upprusad el
arg för då blir det bara fel och oftast ångrar man sig
när man tittar tillbaka på det man skrivit  Så jag får tacka
min kära kloka pappa att han lärt mig en så klok sak
och att jag har lite vett i skallen och håller mina arga
tankar för mig själv. För jag tror det vore dumt om jag
hade gjort det denna gång.

min pappa är bäst!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: