pocaplugghontas

Gissa vad jag har roat mig med idag!
Jag har gjort exakt samma sak som igår,
fast jag kollade pocahontas 2 idag. Den
var riktigt bra. Fast jag somnade och missade
en liten del av filmen. Precis som igår.
Sedan jobbade jag matte och jag förstod ju
är emelie förklarade på tavlan idag men vad
händer när man kommer hem och ska räkna
själv och inte har någon emelie som kan rätta
till en knepiga funderingar. Jo det blir black out
och talen blir grekiska och mitt huvud innehåller
köttfärssås. Jag åt det idag förresten och spaghetti.
Det var gott och jag är fortfarande imponerad över
pappas matlagning. Fast han verkar ha någon
tacos period han stoppade nämligne tacosås ist
för ketchup i köttfärsen men det var gott. Men pappa
är bäst på matlagning när han själv vill.

Jag är så extremt snygg i vår lapplands gymnasium t-shirt.
och om ni undrar varför jag alltid fotar i mamma och pappas
sovrum så är svaret jag ääääälskar ljuset där!



hejdå

KOMMENTARER


Emelie

ja det är synd att jag på något sätt inte finns inne i din skalle! men du klarar det nog galant ändå :)

2008-10-21 // 20:17:01
ellis

POCAHONTAS 2 <3

2008-10-22 // 10:14:43
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: