se på tusan

Goddag mina herrar och damer!
Det är tisdag idag och jag har haft
skolfotografering. hoff ser inte framemot
att bilderna kommer skickas till mormor
och hela övriga släkten och pryda sina
väggar med just det fotot jag tog idag.
Men nu ska vi inte förstöra stämningen här inte.

Kan ju berätta att detta var en bra tisdag.
Jag har ju ständigt gnällt i varje tisdags inlägg
hur mycket jag vill sova el ta bort tisdagen
från veckan. Vi hade nämligen en väldigt slapp
tisdag idag. Jajemen tom engelskan var rolig idag
tycker jag. JA läs en gång till, helst du emelie,
Jag tyckte engelskan var rolig idag! wiie.
Och jag fick ta snabbisbussen hem för torran.
Kan inte bli bättre! El jo det hade varit bra om falks
hade fler plingor på bussen el att de var någolunda
bättre utplacerad. ett tips bara.

Nu ska jag titta en film hade jag tänkt och sedan
blir det sätta sig vid matteboken igen.

vill även säga ett stort,


KOMMENTARER


GRATTIS PÅ HENNE !

2008-10-21 // 17:45:36
Emelie

WHAT?! jag var nästan tvungen att läsa 10 gånger innan jag insåg att du faktiskt kanske tyckte det! :)

2008-10-21 // 18:29:43
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: