sööööndag

Tjenare tjenare allihopa!
Kan ju berätta att min morgon har
varit en riktigt lat en. vaknade vid 11
i sommartid och insåg att det var dags
att ställa om klockan till vintertid och fick
en hel timma extra att sova bort. Så det gjorde
jag med nöje.Klev upp blandade ett glas o´boy
och en macka. Pyste tillbaka till sängen och sedan
läste jag lite i p.s i love you. Jag tycker jätte mycket om
den fast jag läser den till ett skolarbete och den är
på engelska. Ska nog lägga mig och fortsätta läsa
snart igen.

när är bonde söker fru reprisen mån tro? ska nog snoka
reda på det först.

peace.


KOMMENTARER


woaow, läser du p.s I love you, den är ju bra. Eller har bara sett filmen, men den var ändå bra ;P

2008-10-28 // 22:46:10
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: