godafton

Och jag hoppas alla har haft en toppen bra dag.
Min var helt okej tills jag kom hem och humöret
började svänga lite smått.

Tänkte att jag skulle skriva lite om carolin fallet jag
med fast det är så väldigt populärt ämne att blogga
om nu mer verkar det som. Jag följer trenden denna
gång och skriver några rader jag med,
Jag tycker det skrivs alldeles för lite medlidande till
han som tyvärr tog livet av carolins familj i alla blogg inlägg.
Visst självklart ska mest medlidande och omtänksamma
tankar till hennes familj,nära och kära. Men tänk på hans
familj lite också! Hans tre söner och hans fru som var helt
ovetande om vad han egentligen hade gjort. Som nu får gå
egenom en hel del hemska saker som att deras hus,stuga,
bil, pappa och man är utlagd som mördare i tidningar över
hela sverige. De har ju dock inte förlorat någon föralltid men
kommer nog genom gå mycket efter detta. Hoppas de tar
sig egenom detta och går vidare och att Carolin vilar i frid
samtidigt som han som tog hennes liv ska skämmas,må
dåligt och känna sig en enorm ångest över sina handlingar
som drabbat både carolin,carolins familj,hans egen familj
och hela lilla gällivare. Han har nog nämligen gjort så ingen
känner sig säker någonstans mer eftersom man alltid tänker
det händer aldrig i lilla gällivare.

thats it för detta inlägg.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: