at alinne´s place

Den här skoldagen var den bästa på länge!
Matten gick som på ett bananskal. Sedan bestod
restrerande dagen av att kopiera papper till UF
företaget.

Just nu befinner jag mig hos Alinne. Ja jag bestämde
mig för att traska hem från plugget och då blev det självklart
ett stopp här. Ja den lyckosten hade ledigt idag så jag tänkte
vara lite smått busig och väcka henne så hon inte sover bort 
hela dagen. Nu är så gott som dagen planerad med Alinne.
 En prommenix med Olgis och sedan Staden för shopping.
Kanske alinne kan hjälpa mig med mina smärtor i snåltarmen
och släppa lite på mina tyglade pengar, vem vet ?!

Nu säger alinne att hon ska kolla sex and the city!
ME LOOOVE! 

hejdå måste pysa  


KOMMENTARER


det är faktiskt min lya med ;)

2008-09-25 // 16:40:16
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: