bra söndag

Jag ber hemskt mycket om ursäkt för min dåliga
stavning i gårdagens inlägg. Var nämligen så att
jag hade kolsvart i rummet och var trött efter allt
skrattande med ellis så äördag ska helt enkelt vara
Lördag.

Nu åter till dagens dag vilket är Söndag, tyvärr.
Alla vet att söndagen är längst och tråkigaste
dagen på hela veckan. Varför är det så egentligen?
Självklart är den dålig för måndagen kommer dagen
där på. Men vad mer? Vi kan ju se en till sak som är bra
med söndag. Det är dagen då helg partyprissarna får 
vila upp sig för att orka med nästa vecka och självklart
nästa partyhelg. Men annars tycker jag söndagar är rätt
mysiga ibland men ibland kan de vara så att den blir lite
seg och lång tråkig. Men som sagt Söndagen blir vad man
gör den till går man in med inställningen, Söndag, åh den
här dagen kommer vara lång och extremt tråkig blir den ju det! 
Så idag är det Söndag och det kommer bli en skön dag! 

Nu åter till min film
pusss
 

KOMMENTARER


ååhh har du oxå blogg. det visste jag inte men jaja ska spara den som favo =)

2008-09-21 // 18:50:49
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: