för att jag måste gå

Ni trodde väl inte att jag skulle svika och inte lägga upp
ett inlägg idag vilket är öärdag i 4 minuter till. Min dag
kunde ärligt talat inte blivit bättre än så här. Började dagen
med att umgås med Anton eftersom han var min sovkompis
inatt. Efter det tog jag och Maggi tag i saken, slog näven i bordet
och jobbade lite matte. Duktigt av oss mycket duktigt. Efter att
Maggi knatat hem var jag smakråd åt mammsen som hade
Thaibuffé med sina arbetskamrater, självklart fick bror min och
jag också äta så jag bjöd in ellis. Hon hade tyvärr redan ätit när
maten var serverad här så jag åt själv och hon sällskapade.
Det var svinigt gott kan jag säga er! Sedan hade vi självklart jätte kul 
vilket jag alltid har när jag är med ellis då.  Vi hade massa skoj skoj iaf
och ja ni som läser ellis blogg jag har diggat sebastian kranz låt
idag. Jag ska knäcka han i hans egen låt på guran en vacker dag
mohahahah nu tack och hej från mig godnatt!
för att jag måste gååå ... och sova nu

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: