kung fu panda

Jag måste bara skriva detta!
Som alla kunde läsa i ett inlägg från tidigare
så ville jag ju ha KUNG FU PANDA på Wii,
vilket mamma tyckte var oerhört barnsligt av mig.

Lyssa på den här då:
RONJA HAR KUNG FU PANDA PÅ WII!
Alltså är jag lika barnslig som Ronja vad
det gäller tvspel.  Och hon är ju ändå flera
månader äldre än mig också! haha
Där fick mamma allt så hon teg. Fast iof
Ronja är och kommer alltid vara barnsligare
än mig vad det gäller vissa saker. Men jag
gillar henne ändå. Men gissa om jag blev
glad när Alinne berättade detta. Så nästa
gång jag hälsar på de ska jag prova spela
det om jag får, snälla alinne! :)


KOMMENTARER


vad är det som är barnsligt med kung fu panda? :O Det är ascool men spelet var inte så kul ;)



Å du ska fråga mej om du får spela de å inte Alinne för det är mitt spel ;) Men klart du får det om du erkänner att du är barnsligare än mej :P

2008-09-26 // 19:37:39
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: