such a beautiful day

Jag kan ju gladerligen skriva att mitt buttra inlägg
från i morse blev till en toppen dag. Jag slutade nämligen
11.50 idag. Ni kan ju gissa om jag mådde bra när Torran sa
ja till att jobba hemma ist för att komma på engelskan. Han
tyckte tom det var en bra idé eftersom han kunde då hjälpa
till på ettornas orienteringsdag. Så jag slog om från att vara
sur och less på allt som har med tisdagar att göra till att bara
ääälska just denna tisdag. Jag har nu i 45 minuter suttit klistrad
vid skärmen framför Prison break. Jajemen ett nytt avsnitt finns att
ladda ner kan det bli bättre? Svar: NEJ! Scofield är mums finns
nämligen inte ett avsnitt jag inte får hög puls för att jag blir smått nervös
av alla spänning.Och nu har jag kokat mig en kopp varm choklad
med kelda vaniljvisp i det var gott faktiskt. Jag är allt för finulig
jag ,nu väntar 45 minuter one tree hill.Undra om man får gråta en
skvätt till detta avsnitt. hahah Vilken nörd jag är alltså. 

tjingeling på er
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: