morgon blogg

Jag har blivit duktig på att morgon blogga
kan man lugnt säga! Så nu är jag här igen
med en morgon blogg. Jag är sjukt trött och
vill helst ligga inne och lyssna när det regnar
ute som jag gjorde i morse när jag råkade vakna
till. Men inte det inte, jag ska nämligen gå till
skolan för att ha svenska vilket inte känns ett dugg
lockande. Sedan ska jag sitta i skolan i 1 timma och
40 minuter för att höra babbel om lokalt indval som jag
redan vet vad det är. gaaah den här dagen kommer
bli tung.

Som ni säkert redan har läst så var jag hos alinne hela
dagen och våra planer ändrades hela tiden. Det blev ingen
stad för oss igår inte. Nej nej det blev dollarstore och leki
för massa shopping av rosa saker till Jim med Frida och
Alinne. Ja vi började med det och sedan drog vi till Jim för
att få oss lite fika. Cheescake och tårta. Cheescaken var svin
god, bra jobbat Jimbo! Efter att matt fått sig en bit av varje
insåg vi att vi behövde mat. In i Ronjas gula fara och mot
coop var nästa hållplats! Där handlade vi tacos och fajitas
det var mums mums. Efter våra magar hade fått i sig maten
avrundade vi Jims födelsedag med ett bad i Herrlins pool.
Det var en toppen dag och kväll med ett gäng fina vänner.
 
Haha måste skriva min dröm jag drömde natten till igår
om emelie läser.
Min granne Tomas hade gått och blivit bonde och hade en
riktig bondoutfit i min dröm. rödrutig skjorta med blåa hängsel
byxor samt gröna gummistövlar så klart. Sedan hade han även
köpt sig 2 kor och 2 grisar och självklart 3 hästar åt Hanna.
Som var överlycklig. Men inte nog med det så blev Emelie
Country stjärna och rockade på att spela gura och min fråga var:
- varför kan du spela redan och inte jag? Jag har ju tränat hur
mycket längre än dig som helst.  Sedan vaknade jag tyvärr hade
velat veta vad Robin och Anette roade sig med på bondgården
som låg precis brevid mitt hus.

Nu måste jag börja öka tempot så jag kommer till skolan.
vi höörs ha en trevlig dag. det är ju trost allt FREDAG!
pöss


KOMMENTARER


Emelie

haha ja det verkade vara en riktigt kul dröm det där :)

2008-09-26 // 17:01:58
celina

Har du lust att tjäna gratis pengar, bli då medlem och få pengar! Det är vad jag kallar lättförtjänta pengar! Sidan är dessutom ny det gör det lättare för dig att värva människor och få massa pengar > http://pengargratis.se/?r=1449

2008-09-26 // 19:19:26
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: