mami and me day

Söndagen blev en riktigt softar dag! Jag har suttit och
kikat runt på nätet med mammsen hela dagen/morgonen.
Självklart blev det hon som lyckades slösa lite pengar på
kläder åt sig själv medans jag inte hittade ett piss!
Funderade på att önska mig Kung Fu Panda spelet på wii
i födelsedags present men fick kvickt klargjort för mig att jag
fyller 18 och inte ska önska mig barnspel. So what jag vill ha
spelet det verkar kul. Det är ju samma sak att mamma som är
40+ köper zelda och nöter det. Eller har jag fel? Det är ju trots allt
bara ett spel.

Har även hunnit ha fröken johanna på besök idag. Vi ses ju inte allt
för ofta nu mer om man jämnför med på sommar lovet så det var
trevligt. Efter att hon lämnat mig kikade jag "Vem kan slå Filip och
Fredrik" och när det slutat la jag näsan i engelska boken som
gladerligen är "P.S I love you" Den är för romantisk och bra så slet
mig inte från den förr än jag bestämde mig för att ta en tripp in här.
Så nu kom detta inlägg.

Jag kan vara så generös och lägga upp en bild från
min och ellis kväll igår. Alla som läser ellis blogg vet
ju nämligen redan att dagens roligaster igår blev pappas
gamla glasögon som jag poserade glatt med. haha
Kanske gör en till uppdatering senare jag som är så
extremt bra bloggerska blondin-jofy kanske borde bli
mitt nya nickname med så många intressanta och väl lästa
inlägg som jag skriver hahah.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: