yesterday

Undra vem som gästbloggade i min blogg
igår egentligen? Haha självklart ville Magnus
klottra ner några rader i min fina blogg. Vilket
alla förstod när jag avslutade brevet med lilla jag
josefin. Det händer inte ofta. Men Jag snyggade
till inlägget lite åt dig Magnus. Snäll som jag är.

Jag spenderade alltså hela kvällen hemma hos
Magnus igår. Johanna var också med ett tag sedan
lämnade hon oss för sängen och en resa till Luleå
dagen där på. Nå väl vi åt delikata kanelbullar som
Magnus mormor hade bakat. De var helt nybakta tom
snacka om bra timning. Sedan drack vi o´boy och en
kopp te innan kvällen var slut det var väldigt trevligt.
Fast det är alltid roligt att umgås med Magnus.
Måste nog ge gårdagens guldstjärna till Wille och Elin
som körde hem mig. tack tack och tack igen.
Jag tycker vi kan flytta Magnus,Patrik hus närmare mitt,
ja och Ellis också för den delen. Fast nackdelen med det
hade nog blivit att de hade lessnat på mig. hihi




Avslutar med en bild på min elin från gårdagen då hon blev
fångad av en stormvind , hehe

Puss nu ska jag på stan med mami






KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: