en augusti kväll

Jag trodde folk och vänner hade gett upp mig som bloggerska.
Men det verkar inte så eftersom någon lagt till mig på bloglovin
efter att jag i princip slutat skriva. Jag tycker inte det är så kul mer
det kan bero på min gräsliga blogg design som är rosa. Kanske jag
orkar göra en ny någon dag.

Kan dra en snabb resumé från några roliga stunder i sommar.
Luleå Kalaset var riktigt rolig! Jag och mami hoppade på tåget
och slaggade hos våra kära släktingar Åsa,Sandra och Emma.
Kollade LEDIN med alla 40 plussare och sjöng med högt till varje
"sommar plåga" . Jag har även hört Anna Ternheim sjunga shorline
live och det var super mysigt må jag säga.  Har åkt massor med
karuseller med Sandras kompis Mickaela och sett Åsa vara rädd
som en hare. Ätit ett otroligt gott friscomål och sjungt lips riktigt
vackert med Emma. Ja det var en rolig helg allt!

Jag och Mamma har renoverat hela hallen och den är så sjukt snygg
nu. Bara titta in på mästerverket om ni vill.
Var även en sväng till Haparanda och Finland och handlade på Ikea
och Rajjala. Där inhandlades en ny byrå till mitt rum och massor med
möbler till hallen och på rajjala ett par otroligt sköna jeans leggings samt
ett sjukt snyggt midjebälte.

Jag har även spenderat ca 10 timmar på bilbingo kalla mig pensionär el vad
ni vill men jag ska vinna innan jag slutar. Dock var det lång tråkigt när jag var
tredje gången i rad så gnällde mest på att man aldrig vinner men ska nog ta
och fara snart igen. Emelie sura inte på mig nu det var mor min som bangade
i söndags. ;)

jag pallar inte skriva mer här nu kanske skriver någon annan gång igen. peace


KOMMENTARER


Haha jag vet, jag har redan surat på din mamma pga det :P kanske att man tar sig i kragen och pallrar sig tid och vinner en liten slant på tors? ;)

2009-08-11 // 08:25:09
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: