natti natti

Jag lovade johanna att inte blogga hela natten ist kan
jag spela spel på spela.se jag är kung på massor av spel.
Imorgon börjar skolan för de som fortfarande går i skola då
vilket jag inte gör. Tro det el ej men jag hade gärna gått på
handels ett tag till. Det är helt galet sjukt vad snabbt allt tog
slut. Man har längtat efter studentdagen hur många år, månader
och dagar som helst och den tog slut alldeles för snabbt.
Kanske det är så att jag saknar studenten och inte skolan
får grubbla på det men en sak är säkert jag saknar handelsbrudarna.
Vet dock inte vilka av er som läser min blogg men det är ju saksamma.
Undra om ettorna i år kommer stryka väggarna för årets treor som aldrig
kommer knäcka oss som treor som  föddes först på ljuva 90 talet.
Nu funderar jag på att sova för imorgon är en ny dag och jag ska
troligtvis ta en promenad.

puss

KOMMENTARER


haha, det har vi också =)

2009-08-24 // 11:45:57
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: