helgen som var och är förbi.

Då var det Måndag igen och jag bryr mig inte speciellt mycket i det.
Jag har bestämt mig för en riktig vilar dag idag eftersom min helg har
varit en helg med för lite vila.

Fredagen bestod av after work med mammsen och hennes jobbar kompisar
vi åt thaibuffé som hade kunnat var bättre om jag får tycka till. Men efter ett
tag lessnade jag och åkte hem. Då blev det film tittande med Pappa. Minns dock
inte vad vi såg för film men någon som gick på tv. Som om någon bryr sig egentligen.
Efter filmen spenderade jag hela kvällen på msn surrandes med Johanna.

Lördagen bestod av tidig uppstigning,packa väskan och åka till Kiruna och lira boll.
Gammelgården var dagens möte och jag kan säga er att vi förtjänade en seger.
Men ibland vill inte bollen in helt enkelt och vad kan man säga man kan bara fortsätta
försöka tills det går vägen. Jag tyckte matchen gick bra trots att det blev ett oavgjort
resultat.

Söndagen bestod av tidig uppstigning för att se fotbolls match. Efter matchens slut var
det bara packa väskan igen för att åter igen spela match i Kiruna mot Assi. En förlust i
baken efter 90 minuter. Men det hade lika gärna kunnat vara tvärtom. Ingen kan komma
och säga att vi inte hade bra press och att de var speciellt överlägsna.
Efter matchen drog jag och Catti en liten chokladkaka och en fanta på vägen hem. Det satt
väldigt fint eftersom jag hade så galet ont i kroppen.

Men söndagen är förbi ju och nu är det ju måndag som sagt och jag har varit hos tandis kl 08.40.
Tidigt oooh ja men nu känns det ändå bra för jag var uppe med tuppen och är pigg ännu.
Kanske morgon människan i mig vill komma fram snart igen. Nu ska jag runda av här jag vet
hurjobbigt det är att läsa kilometer långa inlägg så nu avslutar jag.

ha det gött.!



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: