Alla hjärtans dag

Nu klottrar jag ner om min alla ♥-ans dag. Jag började dagen med att
ta det super lugnt om jag inte minns helt fel. Sedan fick jag idéen att
baka cupcakes till Anton och hans familj så jag var snabbt på med
bagar mössan och förklädet. Det blev chocklad cupcakes med massa
söt sliskig smöja på och strössel så klart. Sedan kom Anton och vi hade
det mys pys. Sedan spenderade jag resten av kvällen med min pappa.
Det var toppen det med eftersom min pappa är så bäst och någon jag
älskar mest. Vi övningskörde lite och sedan tittade vi film. Det var en bra
dag helt enkelt. Njut av några bilder på mina verk. haha







Nu var det slut på det goda. puss på anton och alla mina älskade vänner! ♥


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: