ellis och jofy time

Idag har jag varit så trött. Klockan ringde inte ens men
jag vaknade kl 7 och var jätte trött! Jag ville verkligen inte
gå på matten men jag kan säga att det var bra att jag gjorde
det! Maggi plockade upp mig och vi tog oss till plugget för
en timma matte.

Efter det så kom jag hem och direkt så somnade jag i soffan.
Vaknade efter ett tag och sedan tog jag en prommis och där
efter en dusch.

Kl 16.00 var jag på bilskolan redo att köra 40 min. Där hittade jag
Ellis. Efter körningen så fick jag och Ellis skjuts hem med Ellen
det var snällt gjort av henne. Efter det slängde vi ihop lite krubb
och direkt efter det begav vi oss mot Tallbacka Laponia kvällen
var ju kommen. Om jag säger såhär det är absolut inte lika väl
arrangerat som på vår tid. Fast en mörk kille rockade scenen totalt
vilken scen närvaro och glädje han hade när han sjöng. Hanna
uppträdde också en hel del det var sött det med. Nu är jag hemma
el har varit det ett tag. Ellis fina familj skjutsade hem mig och nu ska
jag bjuda på en sååå gammal bild på mig och ellis . Ja se så små vi var!
Det var en bra kväll med Ellis , det gör vi om mitt barn! haha


KOMMENTARER


ELLIS

yay jofytime:D

2009-02-27 // 10:18:28
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: