onsdagen

Onsdagen var rätt soft dag  fast vi hade matte kl 08.00
och sedan fick frysa en stund på dundret när vi kikade var
vi skulle ha vårt arrangemang. Ja vi fick även jobba lite i
skolan det var rätt soft att göra lite små saker.

Efter det drog jag,maggi,amanda och bäckis ett skrov.
Jag höll på att dö av hunger så det satt som handen i
handsken. Sedan raggade vi efter priser.

Till sist hamnade jag och Maggi hemma hos Bäckis
framför råttatouille på tvn. Den är så bra och söt förstår
inte hur Emelie kan vara rädd för den lilla rackaren.
Sen skulle maggi ta tag i plugget och då åkte var och en
hem till sitt.



Efter någon timma så var Mattias och Johan på besök.
Vi tittade mest simpssons och surrade för sedan skulle
Johan hem och plugga. Gud vad alla pluggar! Då åkte jag
och Matti till honom och tittade semestersvenskar och längtade
efter värmen samtidigt pladdrade vi (mest jag) på om allt mellan
himmel och jord. Kl 23.00 satt jag mig i Mattias röda lilla bil för
första gången och den var riktigt söt faktiskt hehe. Matti var en
bra bilförare så alla vet!

Direkt jag var hemma så var det bums i säng och sova efter att jag
tittat lite tv så klart.

Slut!

KOMMENTARER


MEN JOFFI! VAD MENAR DU MED ATT LADDA UPP DEN STÖRSTA BILDEN PÅ DEN DÄR SOM FINNS?! Jag höll ju på att dö :) haha

2009-02-26 // 16:02:13
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: