onsdagen

Jag ligger i med bloggandet idag eftersom jag inte
tog mig till mattelektionen, förlåt Jeanette! Det gör ont
att säga att jag inte mår så dåligt över det om jag ska
vara ärlig. Det är skönt med sovmorgon. hehe
Nu måste jag bara lyckas få pappa att köra mig till malmberget
kl 11 och ha körning. Jag är så förbannat less på att köra
med bilskolan nu men lika att fortsätta nu när det är i gång.
För hoppningsvis tänker pappa på hur kallt det är ute och
att jag är hans älskade dotter som han inte vill ska frysa
ihjäl i 18 års ålder.

Sedan åter til jeansgruvan för en sista arbetsdag.

Ne nu ska jag ringa!

puss

Jo förresten Åsa! Bolt var rätt kul så den borde du se tycker jag.

KOMMENTARER


Emelie

sv: Det var någon idiot som hade diskat besticken och satt köksknivarna med de supervassa eggarna uppåt, och sedan ställt den under pappers-saken på väggen, du vet där i diskrummet. Så när jag skulle ta papper drog jag med armen efter knivarna :P

2009-02-18 // 12:00:01
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: