torsdagen

Den här dagen har sugit förutom praktiken den var bra.
Vi har surrat om namn på barn och andra namn och funderat
varför folk kan göra så konstiga uppfattningar kring just namn.
Jag menar alltså att bara för att Greta har sitt tilltalsnamn före
andra namnet och jag tvärtom betyder det inte att jag inte heter
Josefin. Men vissa tänker så knasigt mer av våra funderingar
delar jag inte med mig. Köpte även Antons present idag.

Efter praktiken kikade jag inte på vakansen en sväng det är så
goa och glada där Anette bjöd mig på en smörgås, tack för det.
Mamma lyste med sin frånvaro och fortsatte med det tills jag gick.
Jag saknar min mamma just nu vill ha en mamma joffi kväll med
film och popcorn. Mamma är bäst! Men hon hade för mycket att göra
för att komma och äta lite med mig. Pappa var upptagen han med så
han kunde inte hämta mig så jag tog bussen hem.

När jag kommit hem satt jag och klickade runt på nätet ett tag sedan
somnade jag. Jag var helt död av trötthet. Förlåt Carolina min fina för
att jag inte vaknade hade ett gäng dåligt samvete när jag såg ditt mess
en timma för sent. Vi fixar det imorgon jag lovar!

Fick även ett samtal från Cissi idag. Trodde jag gjort hyss när jag såg att
skolan ringde. Men det var ingen fara hon ville bara ha med mig på möte
uppe på dundret ang arrangemanget vi ska ha för små kidsen. Så nu har
jag det att göra också. men det fixar jag snabbt och enkelt.

Nu har jag skissat ihop en träning jag ska utföra med flickor 94/95 ikväll .
Hoppas den blir bra och att de blir oerhört trötta efter träningen.

over and out !

Bjuder på en maggi låt som jag försöker göra dagen bättre med.
Hon tänker nämligen på A när hon hör denna. Det är sött och maggi
var riktigt gullig idag när hon var extremt fnittrig. Sötmago!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: