hillary duff freaks?

Eftersom jag nu är så extremt bra på att uppdatera
och funderar vilken film jag ska se kom jag att tänka
på förr. Jag och Alinne tittade alltid filmer som Hillary Duff
var med i. Ja alltid när jag var där och vi skulle se film blev
det automatiskt raise your voice el perfect man osv.
Det var så roligt för jag saknar det och ser så gott som
aldrig de filmerna nu mer. Kan det vara så att jag kanske
tycker de är bäst när jag tittar de med Alinne? Jag tror nog
det men nu blev jag faktiskt sugen att titta en av våra gamla
favoriter men utan Alinne tyvärr för hon är nog i skolan skulle jag
tro.



   

KOMMENTARER


Haha, du har ju faktiskt helt rätt när du skriver det här. Vi kollade alltid dom filmerna när vi väl kikade en rulle :)



Btw så hade jag precis slutat när du skrev det här inlägget ;)

2009-02-23 // 17:54:44
Emelie

åg gud vad jag fick lust att se A cinderella story nu när du lade upp en bild på den! :D haha

2009-02-24 // 11:07:57
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: