lollos rymdbebis

Jag har lovat Lollo att lägga upp en bild på det söta
lilla ufot från den lilla kycklingen som hon inte sett.
Ja vad ska man säga man kna ju inte hinna med
allt men nog är det dax att göra det snart för den är
ju söt. hehe. Historian varför jag ska lägga upp bilden
lyder: Lollo drömde inatt att hon blev gravid ja smällfet
och eftersom det är fredagen den 13 kunde jag inte
låta bli att göra en liten historia att hon skulle drömt en 
sanndröm och bli gravid på något konstigt onaturligtvis
idag och få ett ufo/alien barn. 

helst ett sånt sött alien barn som i lilla kycklingen!
 

KOMMENTARER


Lollo

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaawh va gulligt Ufo/alien barn jag kommer få :D

haha, det kanske var en sanndröm, vemvet ? :)

2009-02-13 // 13:31:57

Hallåsan!

Jag gillar att följa andras bloggar, de ger mig inspiration! Och jag gillar även att inspirera, och det hoppas jag även att jag gör med min blogg! Jag skulle tycka det var kul om vi följde varandra på bloglovin? Om du vill det kan du skriva en kommentar hos mig så fort du lagt till mig - så lägger jag till dig direkt när jag ser kommentaren! Ha en underbar alla hjärtans dag!

2009-02-13 // 23:52:47

du också sis <33

2009-02-14 // 14:42:50
Emelie

sv: Hahaha, du är för söt! Ja jag önskar nog att jag hade trollbundit Måns nu.. Jag vet, igår kallade Tanja mig för att vara en snigel :( jag måste nog börja öka tempot lite! Ha en bra dag du med min vän! puss och kram <3

2009-02-14 // 16:27:14
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: