090127

Hejsan kör en liten snabb resume av måndag och tisdagen.

Måndagen kickade min praktik igång på jeansgruvan. Det var
riktigt skoj fast larmade typ över 100 jeans tror jag. Lunchade med
mammsen och hennes jobbar kompisar. Sedan tog jag en promenad
hem det var iskallt och ellis gjorde mig sällskap via telefonen.Sedan
var det bara en lat dag i soffan framför tvn var helt slut.

Tisdagen var ungefär likadan fast jag fick prismärka och larma byxor idag.
Det suger att ha praktik i januari/ februari månad och helst när det är lågkonjuktur.
Lunchade med mamma idag igen fast man kan säga att jag lunchade med
Angi,Åsa och Amanda också. hehe. Och jag har nog larmat 100 jeans idag igen.
Jag är kung på att larma och det äger att praoa på coop kan jag säga er!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: