älgar på besök

Jag tänkte börja detta inlägg med att skriva att det var länge sedan sist.
Men ack nej jag skrev ju i tisdags, gud så duktig jag är. Inte för att inläggen
har varit speciellt intressanta den senaste tiden.

Igår var det Onsdag och vi hade någon tema dag på skolan och det enda som
glädje oss över det var att vi slapp praktiken. Vi började halv nio vilket inte var någon
desto längre sovmorgon tycker jag. Var där i 20 minuter sedan var det dax att ha körning.
Helt sjukt vad kung jag är på att köra bil alltså! 40 minuter går så snabbt så det roliga var
slut snabbare än kvickt. Ja jag tycker det är super kul att köra med bilskolan. hehe. Jag har
aldrig påstått att jag är normal, men jag tycker faktiskt det. När det var slut knatade
jag tillbaka till skolan där maggi och co höll hus. Dock var ingen speciellt sugen att
gå och lyssna på någon föreläsning om högskolor fast jag och Emelie tog oss en
liten snabb titt. Sedan var det bara knata till matsalen för att mätta magen lite, ja
extremt lite för det var ingen god mat tyvärr. Efter maten tog vi några vändor i Amandus
bil som slutade att vi hamnade hos Apis. Hos Apis var det mest ta det lugnt och lyssna
musik. Tills en älsg stod på granntomten. Ja det var rätt imponernande att se en älg på så
nära håll och leka turist. Efter det stan med Maggi och Amanda och sedan hem för att göra
sig i ordning för träning.

slut.


KOMMENTARER


Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-29 // 13:42:16
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: