är problemet löst mån tro ?

Emelie har rätt det krävs ett generations byte av lärare på handels.
Dock börjar jag fundera om de kanske slog på lite för stort byte när
Tomten slutade. Eftersom vi nu har en nisse som lärare. haha

Nåväl kan meddela världen att praktik problemet är löst efter många
om och men. Jag och Emelie tog oss till malmberget för att surra med
våra lärare eftersom det blev rätt mycket tjorv igår. Då fick jag reda på
att jag inte fick ha praktik på olle's som Tomten lovade mig innan hon
slutade. Nej det funkar inte enligt Nissen eftersom jag går inriktningen
handels och inte turism. screw them! De säljer faktiskt mat där men tack
vare att Tomten lovat mig det så gick Nissen med på 2 veckor som jag och
Emelie fick där. Men jag fick även gå och leta en ny plats på en affär som jag
tyligen skulle vara på i 1 vecka och 3 dagar. Så man kan säga att jag gick
i vinst idag jag blev av med 2 dagar praktik och känner mig rätt nöjd ändå.
Så Jag har lov nu till måndag då jag ska börja på Jeansgruvan. Det ska bli
kul eftersom de är så trevliga där. Därför vill jag ge en stor fet dagens ros
till Tomten för att hon lovat mig. Dagens ris kan Monkan få för att hon är en
riktig sugga. hehe Jag är så ond. Hoppas allt löser sig för emelie nu också :)

KOMMENTARER


Emelie

ÅRETS RIS till Monika för att hon är världens häxa! haha :)

2009-01-21 // 00:24:23
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: