du kan inte göra något

Ibland önskar jag att jag hade den kraften att fixa allt.
Ni vet lägga alla bitar i ett trasigt pussel rätt. Jag hatar
att höra orden "Du kan inte göra något åt det Josefin"
och samtidigt veta att jag faktiskt inte kan det. 

Men det är mitt liv! Det jag verkligen brinner för jag 
känner glädje av det varje gång jag gör det (för det mesta
iaf hehe.) och jag kan inte ändra på det. Jag blir bara
arg och ledsen när jag tänker på det.

Jag borde ha blivit gud el trollkarl då hade jag kunnat trolla
fram mina behov el pissa (regna) på de som inte har nog
med vett i skallen.

Jag brukar inte beklaga mig i bloggen så ofta så jag tycker
inte det gjorde något att jag gjorde det denna gång.

KOMMENTARER


Emelie

alla klagar förutom du, så KLAGA PÅ!! :)

2009-01-04 // 13:37:40
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: