en enda stor röra

Hej hallå bloggen.
Idag är det fredag tack och lov! Och framför mig har jag nu
6 veckor borta från skolan vilket bara orsakar problem för
min del. Mina framtidsplaner om att bli sjuksköterska ser
väldigt mörka ut nu pga det nämligen. Jag säger bara att
vår skola är tyvärr värdelös. Ledsen att jag måste säga
det eftersom jag alltid annars tyckt att skolan har varit en
utmärkt sysselsättning på dagarna. Men inte mer, nu så
här när jag går i 3an, sista året  börjar jag bli less. Hallå
jag tar studenten om 5 månader och lite till då. Borde inte
jag ha värsta kämparglöden och bara jobba häcken av mig?
Om jag själv ska tala ut så tycker jag att svaret är ja. Jag vet
att jag klarar allt om jag bara kämpar men tyvärr är den där
brinnande glöden släckt i fröken
Linnea Birgitta Josefin Johansson av rätt mycket just nu.
Jag ger upp, och jag hatar att säga det.
 


KOMMENTARER


Keep up the good work Josefin! Det är värt att kämpa även fast det är tungt, det blir 1000 ggr jobbigare efter gymnasiet. Tro mig, jag saknar fortfarande matte b, och pga det kan jag inte söka in till sköterske.. SÅ KÄMPA! :)

2009-01-16 // 22:24:32
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: