fika fika

Jag ska iaf skriva om min kväll.
Spenderades på skomakarvägen 14 på en fika
och massa lek och bus med Einar och Nadia.
Helt galet vilka söta busungar de är! Träffade
Berrys andra son han var en trevlig prick och
mamma satt gladerligen och berättade hur
jag och Elin samt Frida verkligen gjorde uppror
och demonstrationer när de skulle flytta in i deras
hus. Det var lixom Elins hus min Elin dessutom
de inkräktade på hennes revir och jag skulle absolut
inte ha något med de att göra eftersom de tog mina
"småsystrars", bästa vänner och fina grannars hus.
haha ja vad ska man säga nog var man allt bra rolig
på den tiden men jag saknar fortfarande att ha Elin,Frida,
Egon och Maria som grannar. DE VAR BÄST!

KOMMENTARER


Emelie

ja det är tråkigt att det är som det är med fottin nu :( men än så länge är ju inget säkert så vi får försöka vara glada :)

2009-01-05 // 22:47:07

du var inte alls hemma hos mig och fikade:o Det känns fortfarande som att skomakarvägen 14, det är där jag bor. jag har bara inte varit hemma på ett litet tag:p Hahaha när hon berättade om det måste dom ju tycka vi är knäpp;D

2009-01-05 // 23:02:10
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: