Godmorgon lördag

Tanken slog mig idag när maggi sa att hon borde ha ringt mig igår.
Jag hade ju iof kunnat slå henne en pling med för att kolla vad hon gjorde.
Förlåt alla som känner att jag inte är speciellt social på helgerna
och slår just dig som är min vän en pling och hör om vi ska umgås.
Det är så att jag skyller på er mina vänner att ni inte ringer mig fast
jag är lika dålig på att ringa så förlåt förlåt mig mina vänner, det är
bara jag som är tråkig. Jag ska nog ta och bättra mig på den fronten.
Dock har jag ingen lust att fa på party allt för ofta men lite mer än vad
jag gör nu kanske. slå en pling el så slår jag dig en. hehe.

Imorse när jag tog fram brödet från frysen skådade mina ögon en
Ben och Jerrys tro det el ej. Kan det vara så att pappa köpt den åt
mig som förlåt för att vi bråkade lite igår innan vi skulle på coop.
Jaa om världens tönt grej. att jag gjorde miner att han serverade
renskav och mos på en fredags kväll. haha.

Nu ska jag titta en rulle och sedan hoppa i kläderna el jag hoppar
i kläderna först tror jag. My bestfriends girl blev dagens filmval sägs
vara rätt bra enligt Veckorevyn en romantisk komedi.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: