Kära damer och herrar

Tjenamoss bloggen!
Jag skriver här nu för att jag har många tankar om och men.
Jag funderar seriöst på att förtidspensionera mig, så här i
18 års ålder. Jag tar nog pris som den yngsta pensionären
med minst rynkor då. Woho det vore väl något? Frågan är om
någon vill joina? Jag menar det verkar som att man är lite för
anorlunda här i Gällivare om man inte gillar att festa på tretton-
dagsafton en måndag. Jag menar alla mina vänner tycks göra
det och jag har ändå börjat umgås betydligt mer med 40+ are 
än 18 åringar. Hade varit roligt om någon i min ålder var lite mer
ja som jag. heh Men om någon känner sig sugen på att starta en 
syjunta el liknande (jag suger dock på att sy, men vad fan!) Sedan
skaffar vi en katt och massa fina damkläder och dricker te el kaffe
helt beroende på vad man tycker om själv. Vi bakar också i mängder
och sitter och tittar på tvprogram som tanter tittar på. 

Men om någon vill vara med kan ni ju ringa mig el så kan ni ju bara 
lämna en liten kommentar under detta inlägg så kan vi prata mer om 
tid och plats mina kära damer. 

puss och hej mina damer


KOMMENTARER


jag joinar ;D vilken tid börjar glamour? ( program som tanter tittar på )

2009-01-05 // 22:34:44
Emelie

JAG ÄR ABSOLUT MED!!

2009-01-05 // 22:45:29

Im in :)

2009-01-05 // 22:52:29
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: