söndag

Hejsan hoppsan bloggen!
Söndagen har varit en rätt skön dag har nämligen inte gjort någonting.
El något har jag väl gjort har tittat skidor och skidskytte tro det el ej men
det var rätt kul eftersom mamma och anton var mitt sällskap.

Efter det så övningskörde jag och det gick galant. Jag känner mig rätt
säker nu måste bara finslipa på backningen och titta i speglarna. hehe.
När jag skjutsat hem Anton så for jag och pappsen vidare mot träningen.
Det var rätt skoj när 94/95 orna var med vi var fler och tror de uppskattar
att träna med oss. Hann kramas lite med lillsis Frida. Vi träffas för sällan 
Elin, Frida och Jag.Vi körde lite övningar och sedan så var det dax att brumma
hemåt fort, eftersom det var handbolls match på tv. Ja och sverige förlorade tyvärr.
 åh damn!

Nu ska jag äta något gott puss!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: