suck

Jag börjar få smått panik över att lovet är slut snart.
Och nu när jag tänker efter velar jag väldigt mycket,
ena sekunden hatar jag lov för att jag har så tråkigt
och inget och göra och andra älskar jag det för då
kan jag ligga på min riktigta latsida och bara ta det
super duper lugnt. Märks att jag är våg varje dag heh.

Just nu har jag så mycket jag måste göra innan lovet
är slut så jag vill inte att det ska ta slut . åh ångest..

Dagens att göra!
* Engelska uppsatsen
* Räkna Matte
* Städa rummet är väldigt behövligt.
* Ink städa toan
* VÄNDA TILLBAKA  DYGNET! omg
* Klara den förbenade banan i Little big planet.

Dax att börja jobba känner jag. vi hörs peace

KOMMENTARER


Emelie

ja jag var jätteupprörd, domarna sög ju :)

2009-01-06 // 16:02:23
Anonym

uppdatering snart ? (A)

2009-01-11 // 13:20:43
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: