torsdag

Idag är det torsdag se på tusan och dagen är tom snart över.
Det betyder att de flesta av min klasskompisar har överlevt en
hel vecka praktik efter morgon dagen då medans jag inte ens
har börjat. hehe Jag har iaf tagit mig till skolan för att göra matte-
provet, gick väl sådär hoppas på ett g iaf. Egentligen hade jag
körning idag men avbokade den mycket pga att min lathet tog
över mig men när jag kommit hem från skolan insåg jag att det
var ett klokt val. Mitt huvud gjorde jätte ont och jag frös om fötterna
på köpet. Så jag gjorde ett klokt val. Så jag har legat i soffan och
sovit hela dagen och det var så skönt! Eller hela och hela dagen
vid 3 snåret knatade ellis in genom dörren och då tittade vi film,
surrade och åt mackor.

Sitter och kikar på ica reklamer på you tube, haha jag har absolut
för mycket fritid men jag skrattar varje gång. Bjuder på en video

ha det gött!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: