090119

Helgen är över och praktiken kickar igång idag. Konstigt nog har
jag inte ångest över det utan känner mig smått förväntansfull.Jag
hoppas det kommer bli 4 roliga veckor och inte riktig pest och pina
som förra året på coop. Men nog om det eftersom den börjar fört
kl 14.00 idag. hehe me like!

Jag vill ge mig själv en stor eloge för att jag jobbat klart så gott som
hela träna mer häftet till matteprovet. Duktigt av mig där. Tror det kan
gå vägen den här gången. Ska träna lite mer på funktionerna är inte
riktigt helt hundra på de än. Men jag ska klara det. För övrigt har jag
bestämt mig att inte läsa nkb nu eftersom jag redan har fullt upp med
att annat. Eftersom vi ändå var tvungen att läsa med komvux så spelar
det inte någon roll om jag gör det om ett el två år när jag har tid med det.
Nu är det för mycket helt enkelt. Trist men sant. Jag överlever nog det.

Under helgen har många planer smidits under taket på skomakarvägen.
Riktigt bra planer faktsikt och jag hoppas alla genomförs el iaf 2 av de.
Jajemen jag tror bra saker kommer hända i maj månad. Ska minnsann
se till att den planen genomförs här ikväll. Kan berätta mer om det senare.
Sedan är en ännu bättre plan på g också kom blir lite långvarigare än
maj planerna. woho idag är det en bra dag det känner jag.

För övrigt har jag gllömt att skriva GRATTIS TILL MATTIAS SOM NU MER
KÖR LAGLIGT OCH GÖR VÄGARNA OSÄKRA MED ALLA ANDRA!
Dock fick han körkortet förra veckan men bättre sent än aldrig som sagt. :)

Shit idag är jag bra på att blogga alltså det vart ju ett jätte långt inlägg med
olika saker i. Nu ska jag rota fram en rulle och kolla efter att jag ringt ett samtal.
Ha de gött mos puss










KOMMENTARER


Hur gåre med körkortet? :)

2009-01-19 // 14:04:19

vart är det praktiken går igång då?;) för att hänga med måste du ju skriva ut allt så man förstår precis:)

2009-01-19 // 16:53:02
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: