2008 del2

Jag lyser fortfarande med min frånvaro här.
Men jag tänkte faktiskt göra en el två uppdateringar här nu,
ja bara för att stilla mitt samvete lite smått. Tänkte uppdatera
del 2 av 2008 nu faktiskt.

Juli
Ja ni juli var en månad som bara kan beskrivas med ett ord FOTBOLL.
Vi var inne på slutet av sommarjobbet på fotbollsskolan,massor med 
fotbolls spelande och självklart viva world cup. Spenderade många 
timmar på läktarna på ip i både gällivare och malmberget. Kommer 
nog aldrig glömma när linno fick en släng kyss av en fransman och 
när jag bara råkade sätta henne i klorna på de genom att bli kissnödig
strax efter. Det var väl inte mitt fel att de råkade stå i närheten el? hehe.
Men det var roligt jag minns att jag skrattade mycket under den dagen
och kvällen eftersom hon blev utbjuden på en pizza på manuella och
de trodde Johan var hennes bodyguard. Det var kul det.
Minns även att vi lirade vollyboll några gånger i början av månaden och
blev anfallna av massa getingar men vollyboll med magnus och co är
alltid roligt ändå.
   

Augusti
Vi började själklart månaden genom att åka till luleå på Luleå kalaset.
Spenderades med en hel hög folk från gällivare. Men mest med Johanna,
Magnus,Patrik och Ellis.Det var en helt okej helg dock lite dramatisk. hehe
Lars ägde de minns jag. 
Augusti var även månaden jag,mami och papi flög till Cypern. Det var helt klart
det bästa på sommarlovet. Sol och värme och bad är BÄST! 
     


September
Det hände nog inte så mycket denna månad mer än att skolan som började i
slutet av augusti var på allvar i september. Minns dock en dag då jag och Johan
åkte runt och tittade på Amazoner i flera timmar. Spenderade nog mest tid med
vänner el Anton och bara chillade denna månad.
 

Oktober
Jag fyllde hela 18 år och fick massor med presenter och äta massa tårta.
Magnus fyllde även han blev 18 det var mest kalas under denna månad.
  

November
I november gjorde jag inte allt för mycket mer än gick i plugget,
umgicks med Anton och längtade efter julen. Så jag bakade
lussebullar och de blev svin goda!
 

December
Julen var nära vi drog till finland med skolan, besökte en finsk skola 
och tomte land som var en stor besvikelse och sedan snabbare
än kvickt var julen här och det blev en massa firande med familjen
dock för lite plåtande.Nyår var också framme så fort att jag själv inte
hann med. Och år 2009 var kommen.
 

Jag hoppas 2009 kommer rocka!




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: