VI MÅSTE SE MÅNS!

Denna dag har jag många funderingar i huvudet.
Jag har hunnit se johanna en sväng idag. vi surrade
lite på sjörövarspråket för att pappa inte skulle förstå
när vi pratade hemlisar. haha det var ett bra tag sedan.
Sedan var jag med mor och far på stan och fick mig ett
par gudomligt sköna jeans. love it love it.

Sedan fick jag veta att vi ska äta Italienskt idag. Jag gillar
Italienskt och saknar mina Italienska vänner från Kreta.
Det var Italiensk afton på hotellet i kreta så får se om det
blir något liknande mamma lagar. hehe



Sedan har jag ett problem PDOL. Jag och Emelie känner
verkligen att vi måste ta oss dit på torsdag och se Måns
uppträda. Ja vi har en liten hemlig förälskelse i honom.
Hela gymnasietiden har det pratats om Måns hit och dit.
Så vi måste se honom känner vi, Dock har vi inget boende
och känner att vi vill ha med någon mer. Intresserad? Lämna
en kommentar vet jag!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: