en dag med emma :)

Både igår och idag har jag hängt med min Emma.
Igår spenderade vi mesta tiden på stan och sedan
med huvudvärk av vätskebrist  i soffan framför tvn.

Idag så har vi varit i sandviken och myst på riktigt ordentligt.
Vi har med oss massa gott som vattenmelon,vatten och bullar.
Tyvärr fick vi inte äta de i fred utan blev terroriserade av massa
fula flugor. Efter sandviken blev det en tripp på stan hittade ett
linne jag bestämt mig för att köpa senare på dagen eftersom jag
inte hade med mitt presentkort. Vi köpte iaf en stripsmeny på
Sibylla och åt den vid fontänen det satt fint vid lunch tid. Efter det
så hamnade vi på byggtjänst ja emma skulle pussas lite med
Henke innan hon skulle gå på jobbet. Efter pusskalaset mellan
emma och henke så hamnade vi på lindex igen. linnet och tightsen
inhandlades! Sen for vi till emma hon åt och fixade lite och for på
jobbet och jag pyste hem.


KOMMENTARER


I år hänger jag med bulle, sis, jim, tony, robban och troligtvis en massa mer :) Ska du dit?

2009-07-01 // 01:20:25

Ja fullt hus är det nog! men ses vi på pdol då? =)

2009-07-01 // 19:53:23

Äsch, det löser sig nog!

2009-07-01 // 23:44:27
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: