ibland önskar jag bara att du kunde försvinna.

Jag gillar inte att blogga mer..
fråga mig inte varför har en hel bunt med saker som
snurrar runt i huvudet och vet inte hur mycket jag borde
skriva av mig här el inte. Man vet som sagt inte vem som
läser och jag vet inte om jag klarar av att skriva smart när
jag är arg el ledsen. Vilket jag är nu jag är ledsen och bär
på en helt hög saker som tynger mig. Jag vill få ut de men
vet inte hur el om det vore smart.

För övrigt har lite släkt anlänt hit idag, jajemen Sandra,Emma och
Åsa med vännen Therese har kommit hit för att vi ska fira åsas 40 års
dag som var i onsdags. Hoppas det blir en super kul kväll/dag imorgon.
Ikväll har vi spelat massor med singstar och skrattat ett gäng det
gjorde saken så mycket bättre.

over and out

KOMMENTARER


ellis

jag finns här om du vill ringa och prata bara så du vet.

2009-06-27 // 15:27:38
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: