sverige

Igår var det ju national dagen och dagen
vi alla var helt säker på att Sverige skulle
spöa skiten ur Danmark på Råsunda i
fotboll.

Men ack så fel vi hade. Sverige åkte på
torsk med 0-1 mot de röda korv ätarna
Danmark. I början var stämningen så grym
på läktarn att jag verkligen önskar att jag
var där och såg matchen. Men vet ni jag
hade inte klarat av att se den matchen
med tanke på hur förbannad jag var av
att se den på tv. haha.

Men det var ju trots allt dagen vi skulle fira
vårt land så jag kladdade en flagg med lite
gammal färg. Försökte ju iaf vara en bra
support till sverige men samtidigt kan vi
ju säga att jag firade nationaldagen. Mami
och papi fick sig även en flagga. hehe



Nu tycker jag dock så synd om lille Henrik Larsson
som förlorat sin lillebror. Jag kan inte älta denna förlust
länge pga det. Hoppas han lirar nästa match och kickar
ass för sin bror.


KOMMENTARER


vad söta ni är!

jag satt ensam hemma och fullkomligt skrek, trodde verkligen inte att det skulle gå som det gick för stackars sverige. danskarna är nog överlyckliga.

2009-06-07 // 18:40:12
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: