090313

Det skulle inte sitta helt fel med en sol på himlen idag.
Jag ska spendera hela min dag framför datorn i köket.
Jag får inte ens ångest när det är sol ute och jag sitter
inne. Blir så glad att den lyser och jag ser den genom
fönstret och blir 10 ggr mer peppad att göra läxor.
Men solen lyser med sin frånvaro och det är en tråkig
grå/vit himmel.

Men jag har fixat min svenska argumentation
nu så den inte är helt galet fel som den var sist. hehe 
Hade nämligen råkat göra uppgiften galet fel. Men nu 
är det fixat. Nu ska jag hoppa på samhälls argumentationen
och fin justera den. 

Efter att jag gjort klart allt ska jag belöna mig själv med en 
dusch vilket behövs känner mig som en lort gris. Sedan slänger
jag nog i hop en sockerkaka för att dämpa socker suget som är 
enormt när jag har lingonvecka.  

Jag har en enormt planerad dag idag men hittills tycks jag ju följa planerna. 

  

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: